poniedziałek, 2 lutego 2009

Już za kilka dni odsłona kolejnego zestawu pod tytułem "Blue Almonds". Trochę czasu mi brakuje na to wszystko, niby siedzę w domu, nie pracuję, ale zawsze jest co robić, a doba jakoś sie kurczy. Dlatego ostatnio mało scrapowania, niestety. A jak się przeprowadzę, to już w ogóle chwilowo od komputera będę oderwana i nie wiem jak to przeżyję. Mam już w głowie kilka pomysłów na następne zestawy i co chwila przychodzą mi nowe, nie wiem kiedy je zrelizuję, ale pomalutku pomalutku. Uzależniona jestem od tego wszystkiego, a mój mąż jak mnie widzi przy komputerze to się ze mnie śmieje i mówi: co skraping znowu??. Nie wie, nie rozumie. A tymczasem mały przedsmak niebieskich migdałów.

4 komentarze:

  1. Zapowiada się smakowicie...Z przyjemnością zobaczę swego scrapa na Twoim blogu:):):)...I świetnie mi się z nim pracowało:):):) Jeszcze raz dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. wow...Karola niesamowite....nie moge sie doczekac:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw zapewne będzie cudny ... tak jak ten scrap :) piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń