poniedziałek, 16 lutego 2009

Pierwsze

Dziękuję Em-ka za przyjęcie mnie do swojego CT. Bardzo sie cieszę, bo to moje pierwsze. Od razu 2 scrapy wyskoczyły z zestawu "The Power Of Love'. Na prawdę elemnty mi się wszystkie same układają. Zestaw jest przepiękny.



A dla mojego męża, taki mini z frebiees od Cardamome*Just a little Love*

A' propos mojego zestawu, miał być za kilka dni, ale tak ten czas leci, Jula buntuje się na drzemki w czasi dnia, a wieczorem najczęściej ide do mieszkania, zobaczyć postępy w pracy :). Ale w tym tygodniu na pewno zestaw zostanie wystawiony.

2 komentarze:

  1. Twoje pierwsze CT. Ogromnie gratuluję i witam w klubie;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karola gratuluje Ci z całego serca nowego CT. Em-ka pieknie tworzy, no i witaj w klubie :*
    Ach i zapraszam do mnie na bloga, mam niespodziankę :D

    OdpowiedzUsuń